ျမန္မာ မန္ခ်က္စတာယူနုိက္တက္ဖန္ ဘေလာ့အား ကြန္ျမဴနတီ နွင့္ ေပါင္း၍ အသစ္ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ထားပါသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္သည္မ်ားကို ဆက္လက္ ျဖည့္ဆည္းေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပိုစ့္မ်ားကို ေနာက္အသစ္ ဖြင့္လွစ္ေသာ www.manutdmm.com တြင္သာ ဆက္လက္ ေရးသား သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မန္ယူဖန္ မ်ားအား အသိေပးအပ္ပါသည္..။ ျမန္မာမန္ခ်က္စတာဖန္ကလပ္ သို႕ သြားရန္ အေပၚမွ ပုံကို ကလစ္လုပ္ပါ သရဲနီခ်စ္ျမတ္နိုးသူမ်ားအား ဖိတ္ေခၚပါတယ္
  • Match Review

  • Highlights

  • Premier League

  • Match Preview

  • Champion League

  • Player News

  • Man U News

  • Transfer News

  • Interview

  • Manchester United Club History

  • Feature

က်ေနာ္ခ်စ္ေသာ မန္ယူ

သူေလးနဲ႕ စသိခဲ့တာ အခုဆုိရင္ ဘာလုိလုိနဲ႕ ၈ ႏွစ္ေက်ာ္လာပါျပီ။ သူေလးကုိ စေတြ႕တုန္းကေတာ့ သြက္လတ္တဲ့ အသြင္၊ ျမင့္ျမတ္တဲ့ စိတ္ဓါတ္ေလးေတြနဲ႕ေပါ့.. သူေလးဟာ က်ေနာ္ႏွလုံးသားရဲ႕ တစ္ေနရာမွာ တျဖည္းျဖည္း ေနရာယူလာခဲ့ပါတယ္.. သူေလးရွိတဲ့ေန႕ဆုိရင္ က်ေနာ္စိတ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္လုိ႕ေပါ့… သူေလးဆုိလုိ႕ တျခားမထင္နဲ႕ ဦးေနာ့္ က်ေနာ္ရဲ႕ အသဲစြဲ မန္ယူ ကုိေျပာတာဗ်..

က်ေနာ္ မန္ယူအသင္းကုိ စတင္သိခြင့္ၾကံဳတာက ၂၀၀၀ ခုနွစ္ေလာက္မွပါ.. သူမ်ားေတြေျပာသလုိ ဖလား ၃ လုံးရတာလည္း က်ေနာ္မမီလုိက္ပါဘူး.. ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အၾကိဳက္ဆုံးကေတာ့မန္ယူ.. ဘာလုိ႕ဒီအသင္းကုိ ၾကိဳက္ပါသလဲဆုိရင္ေတာ့ အသင္းစိတ္ဓါတ္ အျပည့္အ၀ရွိလုိ႕ပါပဲ.. ဒီလုိေျပာလုိ႕ က်ေနာ္တျခားအသင္းေတြကို ထိခုိက္ေစာ္ကားတာမဟုတ္ပါဘူး.. ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႕ မန္ယူ အသင္းရဲ႕ သရဲနိီ စိတ္ဓါတ္ကုိေတာ့ အျခားအသင္းေတြ ဘယ္အသင္းမွ လုိက္မီမယ္မွာမဟုတ္ဘူးလုိ႕ က်ေနာ္ယုံၾကည္ပါတယ္


မန္ယူရဲ႕ မေလွ်ာ့ေသာ ဇြဲ၊ လုံ႕လေတြေၾကာင့္ ဒီအသင္းကုိ တျဖည္းျဖည္းသံေယာဇဥ္ တြဲမိခဲ့ပါတယ္.. က်ေနာ္အၾကိဳက္ဆုံးကေတာ့ ကုိယ္အသင္းအႏုိင္ရေနျပီးဆုိရင္ ေဘာလုံးကုိေထာင့္နားမွာ ယူသြားျပီး အခ်ိန္ဆြဲတတ္တဲ့ အသင္းမ်ိဳးမဟုတ္လုိ႕ပါပဲ.. ဒါဟာ အားကစားစိတ္ဓါတ္၊ အျခားအသင္းေပၚမွာထားတတ္ ေလးစားမူရွိတဲ့ စိတ္ဓါတ္.. ဒီစိတ္ဓါတ္ေတြဟာ မန္ယူအသင္းမွာ အျပည့္အ၀ကုိ ရွိပါတယ္..


မန္ယူအသင္မွာ က်ေနာ္ အၾကိဳက္ဆုံးကစားသမားကေတာ့ ေဒးဗစ္ဘက္ခမ္းပါပဲ သူနဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ ဆရာၾကီး ဖာဂီနဲ႕ ဘယ္လုိပဲ အဆင္မေျပျဖစ္ျဖစ္ သူရဲ႕ အသင္းေပၚထားတဲ့ စိတ္ဓါတ္၊ခ်စ္စိတ္ ကုိေတာ့ေလးစား အားက်မိပါတယ္… သူမရွိေတာ့ေပမဲ့ က်ေနာ္ရဲ႕ မန္ယူအသင္းဟာ ဟန္ခ်က္မပ်က္ေအာင္ဆက္သြားႏုိင္ခဲ့ပါတယ္.. ဒါဟာ နည္းျပဖာဂီရဲ႕ အရည္အေသြးကုိ ထုတ္ျပလုိက္တာပါပဲ…

က်ေနာ္ဒီ မန္ယူအသင္းကုိ ဘယ္ေလာက္ထိ ၾကိဳက္သလဲဆုိရင္ မန္ယူအသင္းကန္တဲ့ ပြဲစဥ္တုိင္း နီးပါးကုိ ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္… တခါတေလ မန္ယူပြဲကုိ မၾကည့္ျဖစ္လုိက္လုိ အသင္းရႈံးသြားခဲ့ရင္ အားမေပးျဖစ္တဲ့ အတြက္ရႈံးသြားရျခင္းလုိ႕ စိတ္ကခံယူမိပါတယ္… မွန္တာေျပာရရင္ က်ေနာ္ စီရုိနယ္ဒိုရဲ႕ ကစားဟန္ေတြကုိ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါတယ္.. ဒါေပမဲ့ သူရဲ႕ အသင္းေပၚထားတဲ့ စိတ္ဓါတ္ကုိေတာ့ သိပ္မၾကိဳက္ပါဘူး… သူဟာတသင္းအတြက္ အေရးၾကီးတဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေပမဲ့ တခါတေလ တကုိယ္ေကာင္းစိတ္မ်ားပါတယ္.. က်ေနာ္အၾကိဳက္ဆုံးကေတာ့ ရူနိီပါပဲ… သူဟာ က်ေနာ္တုိ႕ မန္ယူရဲ႕ ဂႏၱ၀င္ကစားသမားေတြျဖစ္တဲ့ ကန္တုိနာ၊ ရြိင္းကိန္းတုိ႕လုိ႕ အသင္းအေပၚ စိတ္ဓါတ္အျပည့္အ၀ ထားႏုိင္တဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ..

ဒီရာသီမန္ယူအသင္းရဲ႕ အစပြဲစဥ္ေတြဟာ စြဲမက္ဖြယ္မဟုတ္ဘူးဆုိတာ က်ေနာ္၀န္ခံပါတယ္.. ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူေတြ ဘယ္လုိေျပာေျပာ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ မန္ယူ အသင္းသာ ေနာက္ဆုံးၾကရင္ ဗိုလ္စြဲႏုိင္မယ္လုိ႕ ယူဆထားပါတယ္…

ဒီပုိစ့္ေလးေရးျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္ဆီကုိ ေမးလ္ပုိ႕လာတဲ့ reddevillover@gmail.comကုိ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္.. ဘာပဲေျပာေျပာ မန္ယူဟာ မန္ယူ ပါပဲလုိ႕……….. :)

ေတာင္ေပၚသား

Filed Under:

About the Author

ျမန္မာလူမ်ိဳး မန္ခ်က္စတာယူနိုက္တက္ အသင္း အားေပးသူမ်ား ဆံုစည္းရာ ေနရာေလး တစ္ခုပါ..။ Myanmar Manchester Fan Club.

1 comment

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. မုိးေသာက္ယံ says:

    ကုိစုိးမင္းထက္ ေရ ပုိ႕စ္အတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း အရင္ ေျပာပါရေစ။ အကုိ႕ရဲ႕ မန္ယူအသင္းေပၚ ခ်စ္ခင္တဲ့ စိတ္ကုိလည္း ေလးစားရပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ အသင္း၀င္ တုိင္းဟာ ဒီလုိစိတ္ဓာတ္မ်ဳိးေတြပါပဲ အားရမိပါရဲ႕။ ဆက္လက္ပီး ပုိ႕စ္မ်ား တင္ပါဦးလုိ႕ .. သိထားတဲ့သတင္း ေလးမ်ား ရွိရင္လည္း မွ်ေ၀ပါဦးလုိ႕ .. ခ်ဲလ္ဆီးနဲ႕ပြဲ အတြက္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ရ ေအာင္ဗ်ာ ..

     

Leave a Reply