ျမန္မာ မန္ခ်က္စတာယူနုိက္တက္ဖန္ ဘေလာ့အား ကြန္ျမဴနတီ နွင့္ ေပါင္း၍ အသစ္ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ထားပါသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္သည္မ်ားကို ဆက္လက္ ျဖည့္ဆည္းေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပိုစ့္မ်ားကို ေနာက္အသစ္ ဖြင့္လွစ္ေသာ www.manutdmm.com တြင္သာ ဆက္လက္ ေရးသား သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မန္ယူဖန္ မ်ားအား အသိေပးအပ္ပါသည္..။ ျမန္မာမန္ခ်က္စတာဖန္ကလပ္ သို႕ သြားရန္ အေပၚမွ ပုံကို ကလစ္လုပ္ပါ သရဲနီခ်စ္ျမတ္နိုးသူမ်ားအား ဖိတ္ေခၚပါတယ္
  • Match Review

  • Highlights

  • Premier League

  • Match Preview

  • Champion League

  • Player News

  • Man U News

  • Transfer News

  • Interview

  • Manchester United Club History

  • Feature

ကမာၻ႕ဖလားဖုိင္နယ္အထိ ေရာက္ရန္ စိတ္ေရာ ကုိယ္ပါ ႏွစ္ထားပါတယ္ဆုိတဲ့ အီဗရာ

evra vs vidicက်ေနာ္ ယခုအခ်ိန္မွာ ျပင္သစ္အသင္းနဲ႔အတူ ကမာၻ႕ဖလား ဖုိင္နယ္ကုိ ေရာက္ရွိဖုိ႔ အလုိရွိေနပါတယ္။ က်ောနာ္တုိ႔ ေရာက္ကုိ ေရာက္မွလည္း ျဖစ္မွာပါ။ တကယ္လုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ Qualify မ၀င္ခဲ့ရင္ ေသခ်ာပါတယ္ အားလုံးရဲ႕ ေလွာင္ေျပာင္ သေရာ္မႈကို ခံရမွာပါ လုိ႔ ျပင္သစ္ ေနာက္ခံလူ အီဗရာက မန္ယူတီဗီ ကိုေျပာခဲ့ပါတယ္။


ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ အဂၤလန္အသင္း Euro 2008 ကုိ Qualify မ၀င္ခဲ့စဥ္က မန္ခ်က္စတာ ယူႏုိက္တက္ အသင္းက အဂၤလန္အသင္း ကစားေဖာ္ေတြကုိ က်ေနာ္ စေနာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ သူတုိ႔ကုိ က်ေနာ္ ျပန္ၿပီး ကလဲ့စားေခ်ဖုိ႔ အခြင့္အေရး မေပးခ်င္ပါဘူး။


ျပင္သစ္ အသင္းဟာ လာမဲ့ ေအာက္တုိဘာ ၁၀ နဲ႔ ၁၄ ရက္ေတြမွာ အိမ္ကြင္းမွာ Faroe Island နဲ႔ Austria ကုိ လက္ခံ ကစားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အီဗရာရဲ႕ ျပင္သစ္အသင္းဟာ တသင္းတည္း ကစားေဖာ္ ဗီဒစ္နဲ႔ ေတာ့ဆစ္တုိ႔ရဲ႕ ဆားဘီးယား အသင္းရဲ႕ ေနာက္မွာ ၄ မွတ္အကြာမွာ ရွိေနပါတယ္။


ခုအေနအထားမွာ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ အေကာင္းအဆုံး အေနအထားမွာ မရွိေနပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ့ ကစားေဖာ္ေတြနဲ႔ အသင္းကုိ ယုံတယ္ က်ေနာ္တုိ႔ ျဖစ္ကုိ ျဖစ္ရမယ္လုိ႔။ က်ေနာ္တုိ႔ေတြမွာ အေကာင္းဆုံး ကစားသမားေတြ ရွိေနခဲ့ေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ေတြရဲ႕ အေကာင္းဆုံး စြမ္းေဆာင္မႈေတြကုိ ရရွိခဲ့တယ္လုိ႔ မထင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္လည္း က်ေနာ္တုိ႔ေတြ European Championship မွာ ပထမအဆင့္နဲ႔ ထြက္ခဲ့ရတာေပါ့ အရမ္းကို စိတ္ပ်က္ စရာေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခုေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ အေကာင္းဆုံး အေနအထား ေရာက္ေနပီလုိ႔ ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ ပီးခဲ့တဲ့ ၂ ပြဲမွာ ၂ မွတ္ပဲ ရယူႏုိင္ခဲ့ပါတယ္ ရုိးေမးနီးယား နဲ႔ ဆားဘီးယား ပြဲစဥ္ေတြမွာပါ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ အေကာင္းဆုံး ကစားခဲ့ၾကပါတယ္။ ပရိတ္သတ္ေတြ ကလည္း က်ေနာ္တုိ႔ ဒီလုိ အေနအထားအတြက္ မေလွာင္ေျပာင္ ခဲ့ၾကပါဘူး။ ဒါဟာ ကံမေကာင္းမႈ သက္သက္လုိ႔သာ သူတုိ႔ ယုံၾကည္ခဲ့ပါတယ္။ ပုံမွန္အားျဖင့္ေတာ့ က်ေနာ္ ဒီစကား အသုံးအႏႈန္းကုိ မႀကိဳက္ပါဘူး ဒါေပမဲ့ ဒီတခါမွာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ တကယ့္ကုိ ကံမေကာင္းခဲ့ၾကပါဘူး။

Filed Under: , , ,

About the Author

ျမန္မာလူမ်ိဳး မန္ခ်က္စတာယူနိုက္တက္ အသင္း အားေပးသူမ်ား ဆံုစည္းရာ ေနရာေလး တစ္ခုပါ..။ Myanmar Manchester Fan Club.

Leave a Reply