ျမန္မာ မန္ခ်က္စတာယူနုိက္တက္ဖန္ ဘေလာ့အား ကြန္ျမဴနတီ နွင့္ ေပါင္း၍ အသစ္ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ထားပါသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္သည္မ်ားကို ဆက္လက္ ျဖည့္ဆည္းေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပိုစ့္မ်ားကို ေနာက္အသစ္ ဖြင့္လွစ္ေသာ www.manutdmm.com တြင္သာ ဆက္လက္ ေရးသား သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မန္ယူဖန္ မ်ားအား အသိေပးအပ္ပါသည္..။ ျမန္မာမန္ခ်က္စတာဖန္ကလပ္ သို႕ သြားရန္ အေပၚမွ ပုံကို ကလစ္လုပ္ပါ သရဲနီခ်စ္ျမတ္နိုးသူမ်ားအား ဖိတ္ေခၚပါတယ္
  • Match Review

  • Highlights

  • Premier League

  • Match Preview

  • Champion League

  • Player News

  • Man U News

  • Transfer News

  • Interview

  • Manchester United Club History

  • Feature

Interview with Twins



[caption id="attachment_1402" align="aligncenter" width="240" caption="Rafel and Fabio"]Rafel and Fabio[/caption]

ၿပီးခဲ့တဲ့ ရာသီကေန စၿပီး ေနာက္တန္းညာစြန္မွာ ေနရာရလာတဲ့ ၁၉ ႏွစ္သား အရြယ္ Da Silva အမႊာညီေနာင္ဟာ အနာဂတ္မွာ သရဲနီေတြအတြက္ အားထားရမဲ့ အေနအထားကုိ ေရာက္ရွိလုိ႔ ေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။ သူတုိ႔ ညီအကုိ ၂ေယာက္နဲ႔ အင္တာဗ်ဴးေလးကုိ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။


ၿပီးခဲ့ တႏွစ္အတြင္း မန္ယူလုိ အသင္းႀကီးမွာ တေနရာ အခုိင္အမာ ေရာက္ရွိေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ့ရပါသလဲ။


Rafel : က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ ပထမအသင္းမွာ ခုလုိေနရာတခု ရရွိၿပီး ကစားခြင့္ရခဲ့တယ္ဆိုတာ တကယ့္ကုိ ေပ်ာ္ရႊင္စရာပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ ညီအကုိ ၂ေယာက္လုံး ၿပီးခဲ့တဲ့ ရာသီမွာ ကစားခဲ့တဲ့ ပြဲေတြမွာ တပြဲထက္တပြဲ ပုိမုိတုိးတက္လာခဲ့ၾကတယ္လုိ႔ ျမင္ပါတယ္။ ပထမ ေျခာက္လအတြက္ကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ တကယ့္ကုိ ခက္ခဲတဲ့ စိန္ေခၚမႈ တရပ္ပါပဲ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္တုိ႔ အေနနဲ႔ မန္ယူနဲ႔ ပြဲေတြအကုန္ ကစားဖုိ႔ မျဖစ္ႏုိင္ခဲ့ဖူးေလ။ (သူတုိ႔ ညီအကို ၂ေယာက္ ဘရာဇီးလ္ကေန မန္ယူကုိ ေျပာင္းေရႊ႕စဥ္က ႏုိင္ငံေျပာင္းေရႊ႕မႈ အခက္အခဲေတြကုိ ဆုိလုိပါတယ္)


Fabio : ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ ၿပီးခဲ့တဲ့ ရာသီအႀကိဳပြဲစဥ္ေတြမွာပဲ အသင္းႀကီးနဲ႔ အတူ ကစားခြင့္ရခဲ့တဲ့ အခါေတြမွာ အရမ္းကို စိတ္လႈပ္ရွားခဲ့ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ၿပီးခဲ့တဲ့ ရာသီကေတာ့ က်ေနာ္ရွိခ်င္တဲ့ ပုံစံမ်ဳိး မရရွိခဲ့ပါဘူး ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ ပုခုံး ဒဏ္ရာေၾကာင့္ပါပဲ။ ခုရာသီမွာေတာ့ တကယ့္ကုိ အဆင္ေျပေျပနဲ႔ ကစားႏုိင္ခဲ့ၿပီး က်ေနာ္ ခပ္ျမန္ျမန္တုိးတက္မႈ ရရွိခဲ့တယ္လုိ႔ ခံစားခဲ့ရပါတယ္။



Rafel ၿပီးခဲ့တဲ့ ရာသီမွာ 28 ပြဲ ကစားခြင့္ရခဲ့ၿပီး လိဂ္ပြဲစဥ္ေတြ နဲ႔ Club World Cup မွာ ဆုတံဆိပ္ေတြ ရယူခဲ့တယ္။ ဒါေတြဟာ ခင္မ်ား အတြက္ စိတ္လႈပ္ရွားစရာ ႀကီးႀကီးမားမား ခံစားမႈ ရရွိခဲ့လား။


Rafel : တကယ့္ကုိ စိတ္လႈပ္ရွားစရာပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ အတြက္ Champion league Title ေတာင္ ရလုနီးနီးပါပဲ။ က်ေနာ္ Carling Cup Final ကုိ ေတာ့ လြဲေခ်ာ္ခဲ့ရပါတယ္ က်ေနာ္ရဲ႕ ဒဏ္ရာေၾကာင့္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ့အတြက္ေတာ့ ခ်န္ပီယံအျဖစ္ ခံစားေနရတုန္းပါပဲ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ တျခား ပြဲစဥ္ေတြက်ေနာ္ ကစားခဲ့ရေသးတယ္ေလ။ က်ေနာ့အေနနဲ႔ က်ေနာ္စြမ္းေဆာင္ေနတဲ့ က႑ကေန အသင္းကုိ ဆုဖလားေတြ အမ်ားႀကီး ရေအာင္ ကူညီခြင့္ရခ်င္ပါေသးတယ္။


Fabio, ခင္မ်ားအေနနဲ႔ ခင္မ်ားအကုိဟာ ေကာင္းေကာင္းေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့တာ ေတြ႕ခဲ့ရတယ္ေနာ္ အဲ့ဒိအတြက္ ပထမဆုံး ပရိတ္သတ္နဲ႔  ႀကံဳေတြ႕ရမဲ့ အတြက္ ခင္မ်ားအေနနဲ႔ ဖိအားေတြ ရွိခဲ့ပါေသးလား ။


Fabio : က်ေနာ့အတြက္ ဘာဖိအားမွ မရွိခဲ့ပါဘူး။ က်ေနာ့အေနနဲ႔ က်ေနာ့ရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္စြမ္းအားနဲ႔ အေကာင္းဆုံး စြမ္းေဆာင္ျပရမယ္ဆုိတာ က်ေနာ္သိပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈအတြက္ တကယ္ပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရၿပီး က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္လည္း သူ႕လုိ ေအာင္ျမင္မႈရေအာင္ စြမ္းေဆာင္ခ်င္ စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ့အတြက္ ဒဏ္ရာရရွိခဲ့တာကေတာ့ တကယ့္ကုိ က်ေနာ့အစီအစဥ္ေတြကုိ အခ်ည္ႏွီးျဖစ္ေစခဲ့တာပါပဲ။


Rafel ခင္မ်ားကိုယ္တုိင္လည္း အလားတူ ဒဏ္ရာမ်ဳိး ရခဲ့ေသးတယ္ေနာ္ ။


Rafel : အင္း ဟုတ္ပါတယ္ Fabio ေျပာပုံအရဆုိ ေျပာရရင္ေတာ့ ဒဏ္ရာေၾကာင့္ က်ေနာ္မကစားႏုိင္တဲ့အခါေတြဟာ တကယ္ပဲ ခက္ခဲပါတယ္။ သူ ကစားတဲ့ေနရာကလည္း ညာေနာက္ခံလူပဲကုိး။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ျပန္ေကာင္းတဲ့ အခါမွာဆုိ က်ေနာ္တုိ႔ ၂ေယာက္ဟာ ေနရာအတြက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ ေနရသလုိပါပဲလုိ႔ ရီလွ်က္ ေျပာပါတယ္။


Fabio : တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ၂ေယာက္လုံး အတူကစားခ်င္တာပါပဲ။ ေနရာတူကစားတဲ့ အသင္းတသင္းထဲက ညီအကုိ ၂ ေယာက္အတြက္ အတြက္ကေတာ့ အနည္းငယ္ ခက္ခဲေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လဲ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ အၿမဲႀကိဳးစားေနၿပီး တုိးတက္မႈ ရရွိခဲ့ပါတယ္။


ခင္မ်ားတုိ႔ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္က ေဘာလုံးသမား တေယာက္ အၿမဲ ျဖစ္ေနဖုိ႔လား။


Rafel : ဟုတ္ပါတယ္ က်ေနာ္တုိ႔ ေဘာလုံးသမားတေယာက္ ျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ သိတတ္စအရြယ္တည္းက အိပ္မက္ မက္ခဲ့ရတာပါ။ က်ေနာ့ရဲ႕ ေမြးေန႔တုိင္းမွာ ဖေယာင္းတုိင္ မႈတ္ရင္း ဆုေတာင္းတုိင္း ဆုေတာင္းခဲ့ရတာက ေဘာလုံးသမား တေယာက္ျဖစ္လာဖုိ႔ပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ ေဘာလုံး ကန္ေနရရင္ ေက်နပ္ေနၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ရရွိပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ Zezinho လုိ႔ေခၚတဲ့ ၿမိဳ႕ခံအသင္းတသင္းက နည္းျပတေယာက္က က်ေနာ္တုိ႔ ညီအကုိ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ကစားပုံကုိ ေတြ႕ျမင္ၿပီး ေခၚယူခဲ့တာပါ။


Fabio : ေရာဘတ္တုိကားလုိ႔စ္ လုိ နာမည္ေက်ာ္ ေဘာလုံးသမားတေယာက္ ျဖစ္လာဖုိ႔ဟာ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ ျမင္ေတြ႕ ရဖူးသမွ်မွာ ကားလုိ႔စ္ နဲ႔ ကာဖူးဟာ အေကာင္းဆုံး ေနာက္ခံလူေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ Botafogo ကုိအားေပးခဲ့ေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ ဂိမ္းကစား ၾကတဲ့အခါမွာေတာ့ မန္ခ်က္စတာ အသင္းဟာ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ လက္စြဲပါပဲ။


Fabio ခင္မ်ားက ခင္မ်ား ကစားခဲ့တဲ့ အရံအသင္းက ဂုိးမ်ားအေပၚ ခံစားခ်က္နဲ႔ Rafel ကေတာ့ ခင္မ်ား ပထမဆုံးသြင္းယူခဲ့တဲ့ အာဆင္နယ္နဲ႔ ပြဲက ဂုိးအေပၚ ခံစားခ်က္ေလး ေျပာျပႏုိင္မလား။


Rafel : ေဘာလုံးက ဂုိးအတြင္း၀င္သြားတဲ့အခါ က်ေနာ္ သိပ္ခံစားမႈ မျဖစ္ေပၚခဲ့ပါဘူး ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ က်ေနာ့ စိတ္က က်ေနာ့အသင္း တဂုိးထပ္ရ ၿပီး တဘက္အသင္းနဲ႔ သေရ အေနအထား ေရာက္သြားေအာင္ပဲ အာရုံထားေနတာေၾကာင့္ပါ။ က်ေနာ္သတိရတဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့ က်ေနာ္ သြင္းလုိက္တဲ့ ေဘာလုံးက ဂုိးအတြင္း ေရာက္ရွိေနပါၿပီ။ ေနာက္ပုိင္းမွာ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က်ေနာ့္ကုိ ဒီအေၾကာင္း ေမးၾကပါတယ္ က်ေနာ္ ကုိယ္တုိင္လည္း က်ေနာ္တုိ႔ ဒီပြဲရွဳံးခဲ့ရတဲ့အတြက္ အေတာ္ေလး စိတ္ပ်က္ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္သြင္းခဲ့တဲ့ ဒီဂုိးအတြက္ေတာ့ က်ေနာ္ အေတာ္ေလးကုိ ေက်နပ္မိပါတယ္။


Fabio : အဲ့အခ်ိန္က က်ေနာ္က မိသားစုနဲ႔အတူ အိမ္က တီဗီြမွာ ၾကည့္ေနခဲ့ပါတယ္။ သူလည္း ဂုိးသြင္းေရာ က်ေနာ္တုိ႔ တမိသားစုလုံး ထခုန္ မိၾကပါတယ္။ အဲ့ေနာက္မွာေတာ့ အေမက သူ႕ရဲ႕ ပထမဆုံး ဂုိးအတြက္ ၀မ္းသာလြန္းလုိ႔ ငုိပါတယ္။ ကုိယ္သြင္းလုိက္တဲ့ ေဘာလုံး တဘက္ဂုိး ၀င္သြားတဲ့အခါ ခံစားရတဲ့ ခံစားခ်က္က တကယ္ေကာင္းပါတယ္။ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္လည္း အရံအသင္းအတြက္ ဂုိးေတြ သြင္းဖူးပါတယ္ အသင္းႀကီး အတြက္လည္း ကစားၿပီး ဂုိးေတြ ရခ်င္ပါေသးတယ္။


တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ ကစားသမားတေယာက္ အေနနဲ႔ အျမင္ေလး ေျပာျပႏုိင္မလား။


(ညိမ္သြားၿပီး တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ ၾကည့္ေနၾကပါတယ္)


Fabio : က်ေနာ္ပဲ အရင္စလုိက္ပါ့မယ္။ သူက စိတ္ျမန္လက္ျမန္ရွိတယ္၊ ဆုံးျဖတ္ျမန္တယ္၊ ေနာက္ သူက ဘယ္ေတာ့မွာ အရာရာတုိင္းမွာ အရွံဳး မေပးတတ္ဘူး။ အၿမဲတမ္း သူတတ္ႏုိင္သမွ် အေကာင္းဆုံး လုပ္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားေနၿပီး အသင္းက သူ႕ကုိ ေပးထားတဲ့ တန္ဖုိးအတြက္ တူညီမႈရေအာင္ အၿမဲ ႀကိဳးစားေနတတ္ပါတယ္။


Rafel : သူက ေနာက္ခံလူ ျဖစ္ေပမဲ့ ဘယ္ေတာင္ပံမွာ ကစားတဲ့အခါလည္း ဂုိးအတြက္ သူဖန္တီးတတ္ပါတယ္။ သူကုိယ္တုိင္လည္း စိတ္ျမန္လက္ျမန္ ရွိတတ္ၿပီး သူက နည္းပညာပုိင္းမွာ ပုိၿပီး ေတာ္ပါတယ္။


ေနာက္ဆုံး အေနနဲ႔ ခင္မ်ားတုိ႔ တေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ ဒီရာသီအတြက္ ရည္မွန္းခ်က္က ဘာမ်ားပါလိမ့္။


Rafel : ျဖစ္ႏုိင္ရင္ အသင္းအတြက္ ပြဲေတြ အမ်ားႀကီး ကစားခ်င္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္မႈ အေကာင္းဆုံးနဲ႔ ကူညီသြားမွာပါ။


Fabio : က်ေနာ္တုိ႔က ငယ္ပါေသးတယ္ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ တတ္ႏုိင္သေလာက္ အေကာင္းဆုံး စြမ္းေဆာင္သြားမွာပါ။ က်ေနာ္တုိ႔မွာ လူငယ္ ကစားမားေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနၿပီး အေတြ႕အႀကံဳေတြလည္း ရွိၾကပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ အတြက္ အခြင့္အေရးေတြ ရရွိဖုိ႔ပဲ က်ေနာ္တုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ ပါတယ္။




Filed Under: , ,

About the Author

ျမန္မာလူမ်ိဳး မန္ခ်က္စတာယူနိုက္တက္ အသင္း အားေပးသူမ်ား ဆံုစည္းရာ ေနရာေလး တစ္ခုပါ..။ Myanmar Manchester Fan Club.

Leave a Reply