ျမန္မာ မန္ခ်က္စတာယူနုိက္တက္ဖန္ ဘေလာ့အား ကြန္ျမဴနတီ နွင့္ ေပါင္း၍ အသစ္ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ထားပါသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္သည္မ်ားကို ဆက္လက္ ျဖည့္ဆည္းေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပိုစ့္မ်ားကို ေနာက္အသစ္ ဖြင့္လွစ္ေသာ www.manutdmm.com တြင္သာ ဆက္လက္ ေရးသား သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မန္ယူဖန္ မ်ားအား အသိေပးအပ္ပါသည္..။ ျမန္မာမန္ခ်က္စတာဖန္ကလပ္ သို႕ သြားရန္ အေပၚမွ ပုံကို ကလစ္လုပ္ပါ သရဲနီခ်စ္ျမတ္နိုးသူမ်ားအား ဖိတ္ေခၚပါတယ္
  • Match Review

  • Highlights

  • Premier League

  • Match Preview

  • Champion League

  • Player News

  • Man U News

  • Transfer News

  • Interview

  • Manchester United Club History

  • Feature

ဖလားနဲ႔ တကမ္းအလုိ



[caption id="attachment_872" align="alignnone" width="240" caption="Fergie"]Fergie[/caption]

မန္ယူအသင္းဟာ ပရီးမီးယားလိဂ္ဖလား ရဖုိ႔အတြက္ ၂ပြဲသာ ကစားဖုိ႔ က်န္ပါေတာ့တယ္။ ယေန႔ညက ကစားမဲ့ အာဆင္နယ္နဲ႔ ပြဲမွာ ၁ မွတ္မွ် ရရုံျဖင့္ မန္ယူအသင္းဟာ ဖလားသိမ္းႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။


ဒါေပမဲ့ အသင္းရဲ႕နည္းျပ ဖာဂီကေတာ့ သူ႕တပည့္ေတြကုိ ဘယ္လုိျဖစ္ျဖစ္ မေပါ့မေလ်ာ့ ကစားဖို႔ သတိေပးထားတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ၂ သင္းဟာ မၾကာမၾကာေတြ႕ေနၾက ၿပိဳင္ဘက္အသင္းေတြ ျဖစ္တာမုိ႔ သူတုိ႔ရဲ႕ စတုိင္လ္ကုိ က်ေနာ္ ေကာင္းေကာင္းသိပါတယ္။ ဒါက က်ေနာ္တုိ႔ အႏုိင္ရဖုိ႔ ကူညီပါလိမ့္မယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူတုိ႔ဟာ တကယ့္ေကာင္းတဲ့ အသင္းပါ သူတုိ႔ကုိ ေလွ်ာ့ၿပီး ကစားလုိ႔မရပါဘူး က်ေနာ္တုိ႔ အေသအခ်ာ ျပင္ဆင္ ကစားရပါလိမ့္မယ္လုိ႔ ပြဲႀကိဳ မီဒီယာမ်ားနဲ႔ ေတြ႕ဆုံတဲ့အခါ ဖာဂီက ေျပာခဲ့ပါတယ္။


က်ေနာ္တုိ႔ အႏုိင္ရဖုိ႔ ေသခ်ာ အာရုံထားကစားရ ပါလိမ့္မယ္။ တမွတ္သာ လုိေတာ့ေပမဲ့ အဲ့ဒီတမွတ္ဟာ ခင္မ်ားတုိ႔ လုိတဲ့အခါ တကယ္ ရဖို႔ လြယ္တာ မဟုတ္ပါဘူး ဒါေၾကာင့္ အေသအခ်ာ ျပင္ဆင္ကစားရမယ္လုိ႔ ထပ္ေလာင္း ေျပာခဲ့ပါတယ္။


ဖာဂီက က်ေနာ္တုိ႔ ဖလားကုိ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ အုိးထရတ္ဒ္ဖုိ႔မွာ ယူႏုိင္ခဲ့ရင္ အေကာင္းဆုံးပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္တုိ႔မွာ သိပ္မ်ားျပားတဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြရွိပါတယ္ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီပြဲကုိ ႏုိင္ခဲ့ရင္ သူတုိ႔ကုိ က်ေနာ္တုိ႔ လုပ္ေပးႏုိင္တာေတြထဲက အေကာင္းဆုံး တခုျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္ ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္ ဘယ္ေနရာမွာ ႏုိင္ႏုိင္ က်ေနာ္ ဂရုမစုိက္ပါဘူးလုိ႔ ဒါေပမဲ့ ဒီအခြင့္အေရးကုိ စေနေန႔မွာ က်ေနာ္တုိ႔ အတြက္ အခြင့္ရွိေနပါတယ္။ က်ေနာ့္အသင္းသားေတြ လုပ္ႏုိင္ခဲ့ရင္ ဒါဟာ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ လုိ႔ ေျပာခဲ့ပါတယ္။

Filed Under: , ,

About the Author

ျမန္မာလူမ်ိဳး မန္ခ်က္စတာယူနိုက္တက္ အသင္း အားေပးသူမ်ား ဆံုစည္းရာ ေနရာေလး တစ္ခုပါ..။ Myanmar Manchester Fan Club.

Leave a Reply