ျမန္မာ မန္ခ်က္စတာယူနုိက္တက္ဖန္ ဘေလာ့အား ကြန္ျမဴနတီ နွင့္ ေပါင္း၍ အသစ္ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ထားပါသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္သည္မ်ားကို ဆက္လက္ ျဖည့္ဆည္းေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပိုစ့္မ်ားကို ေနာက္အသစ္ ဖြင့္လွစ္ေသာ www.manutdmm.com တြင္သာ ဆက္လက္ ေရးသား သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မန္ယူဖန္ မ်ားအား အသိေပးအပ္ပါသည္..။ ျမန္မာမန္ခ်က္စတာဖန္ကလပ္ သို႕ သြားရန္ အေပၚမွ ပုံကို ကလစ္လုပ္ပါ သရဲနီခ်စ္ျမတ္နိုးသူမ်ားအား ဖိတ္ေခၚပါတယ္
  • Match Review

  • Highlights

  • Premier League

  • Match Preview

  • Champion League

  • Player News

  • Man U News

  • Transfer News

  • Interview

  • Manchester United Club History

  • Feature

ဒိုေလးရွိမွတဲ႔လား.........

အင္းေျပာရဦးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔စ္ကို ဒုတိယေျမာက္တင္တာပါ။ ပထမေျမာက္လဲျဖစ္ပါတယ္။ အဲရွင္းျပပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔စ္အေ႔ရွမွာ ပို႔စ္တစ္ခုေရးခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ျမန္မာႏိူင္ငံရဲ႕ကြန္ဘာေၾကာင္လဲမေျပာတက္ ကၽြန္ေတာ္ပို႔စ္ေလး ၾကားထဲမွာ ေပ်ာက္ဆံုသြားခဲ႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မန္ယူမန္ဘာဝင္ၿပီး ပို႔စ္တင္ဖို႔ စဥ္းစားတိုင္းဘာေရးရမလဲ မသိျဖစ္ေနပါတယ္။ အခုေတာ႔ေရးစရာရပါၿပီ။

ကၽြန္ေတာ္မွသူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားစြာရွိပါတယ္။ အားလံုးကေတာ႔ အသင္း တစ္သင္း ထဲကိုပဲစြဲစြဲၿမဲၿမဲမႀကိဳက္ၾကဘူးဗ်။ အဲလို သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာကၽြန္ေတာ္ကမန္ယူရဲ႕အျမဲတမ္းမန္ဘာပါ။ ကိုမိုးေသာက္ယံေျပာသလိုပါပဲ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘက္ခမ္းေၾကာင္႔ မန္ယူကိုႀကိဳက္ခဲ႔တာပါ။ ဒါေပမဲ႔ မန္ယူကေနဘက္ခမ္းထြက္သြားခ်ိန္မွာေတာ႔.. ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္တာကမန္ယူဟာ ကၽြန္ေတာ္အေသြး အသားထဲကို ေရာက္ေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ေတြကေျပာၾကတယ္။ "မင္းတို႔မန္ယူကဒိုေလးအားကိုးနဲ႔မိုက္ ေနတာပါကြာ"ကၽြန္ေတာ္ေတာ္ေတာ္ေလးေဒါသထြက္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕မန္ယူကိုအထင္ေသးစကားေျပာတာ....ကၽြန္ေတာ္မခံႏိူင္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ႔လိုက္တယ္။"ေအးရာသီစရင္မန္ယူဘာလဲသိရမွာေပါ႔ကြာ... ေဟ႕ေကာင္ ဒိုေလးမပါဘူးေနာ္." ကၽြန္ေတာ္အဲလိုပဲ ျပန္ေျပာခဲ႔လိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္မန္ယူကိုခ်စ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္မန္ယူကိုယံုတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မန္ယူရဲ႕ထာဝရဖန္္ပဲ။ ဒါေပမဲ႔ကၽြန္ေတာ္ မန္ယူရဲ႕ ရာသီအစပြဲကိုမၾကည္႔လိုက္ရပါဘူး။ ဟာမန္ယူထာဝရဖန္က ရာသီစ ပြဲေတာင္မၾကည္႔ဘူးလားမေျပာပါနဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္မိသားစုနာေရးရွိေနလို႔ပါ။ ဒါေပမဲ႔ကၽြန္ေတာ္ၾကည္႔တဲ႔လူေတြကိုလိုက္ေမးၾကည္႔ပါတယ္။"မန္ယူဘယ္ေလာက္နဲ႔ၿပီးသြားလဲဗ်""ဟာ အစြန္ပါဘူးဗ်ာ... သေရကိုမနည္းလိုက္ကန္ရတယ္"။ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမေနပါဘူး။ တခါတေလေျခေခ်ာ္ႏိုင္တာပဲ။ ဒါေပမဲ႔ မျဖစ္သင္႔ဘူးေပါ႔ေနာ္။ ကိုယ္ငယ္ႏိူင္ေလးကို။ ထားပါေတာ႔ေလ ရွိပါေစေတာ႔။ ေနာက္တပတ္ပို႔စ္ေမာက္ကိုႏိုင္ေတာ႔ႏိုင္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ ပြတ္ကာသီကာေလး။ ေလာဘ ႀကီးတယ္ပဲေျပာေျပာ ဂိုးျပတ္ေတာ႔ႏိုင္ေစခ်င္ပါတယ္။ အင္းေလ ၃ မွတ္ရတယ္ဆိုေတာ႔ နည္းနည္းေတာ႔ေက်နပ္လိုက္ပါတယ္။ အင္း ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လံုးဝ လက္မခံႏိုင္တဲ႔ မျဖစ္သင္႔တဲ႔ အရႈံးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာ မန္ယူ ဇင္းနစ္ကို ဖလားေပးၿပီး ျပန္လာခဲ႔ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလးမခံႏိုင္ပါဘူး။ ေပါလ္စခိုးက ဂိုးကိုလက္နဲ႔ သြင္းဖို႔ က်ိဳးစားတယ္။ ဒိုင္ကအနီကဒ္ျပတယ္။ မန္ယူေတြရႈံုးတယ္။ အင္းကၽြန္ေတာ္တို႔ မန္ယူဖန္ေတြ ျပန္စဥ္းစားရေတာ႔မွာလား သုူမ်ားေတြေျပာတဲ႔ "မင္းတို႔မန္ယူကဒိုေလးအားကိုးနဲ႔မိုက္ေနတာပါကြာ" ဆိုတဲ႔စကားကို......။ ။

ေလးစားစြာျဖင္႔

Filed Under:

About the Author

ျမန္မာလူမ်ိဳး မန္ခ်က္စတာယူနိုက္တက္ အသင္း အားေပးသူမ်ား ဆံုစည္းရာ ေနရာေလး တစ္ခုပါ..။ Myanmar Manchester Fan Club.

3 comments

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. zaonoik says:

    ဘယ္လိုလာမလဲေတာ့ သိဘူး။ ခုထိေတာ့ မႏုတစ္ေယာက္ ကြဲေနတာဘဲ။ ဘာဘာေတာ့ပ္ေရာက္လာေတာ့ အိုေကမယ္ထင္တယ္။ ဘာဘာေတာ့ပ္ကို ေထာင္ပီး တီဗက္နဲ႔ ရြန္နီကို ရံေပးလိုက္ ေအးေရာ။ ဒိုေလးကိုကေတာ့ ဘယ္ကိုမွ မသြားေစခ်င္ဘူး။ သူကေကာင္းလြန္းလို႔ေလ။ ကိုဘက္ခမ္းထက္ေတာင္ သာတာဘဲ ေလ သူက။

     
  2. soeminhtike says:

    ေဘာလုံးပြဲဆုိတာ အႏုိင္အရႈံးေတာ့ ရွိမွာပါပဲ..
    ဘယ္လုိပဲေျပာေျပာ က်ေနာ္ကေတာ့ မန္ယူပါပဲ..
    တကယ္တမ္းေျပာရရင္ ဒိုေလးကုိ မၾကိဳက္ဘူးဗ်.. သူရဲ႕ကစားဟန္ေတြက စြဲမက္စရာေကာင္းပါတယ္. ဒါေပမဲ့ သူစိတ္ဓါတ္က မန္ယူအသင္းသားေတြရဲ႕ စိတ္ဓါတ္နဲ႕ မတူဘူးဗ်.. ဒိုေလးမရွိလုိ႕ ဖလားမရဘူးဆုိတာေတာ့ လုံး၀မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး.. အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ဒုိေလးမရွိလုိ႕ ဖလားမရခဲ့ဘူးဆုိရင္ေတာင္ သူကုိ လြမ္းစရာရွိမွာမဟုတ္ဘူးဗ်.. က်ေနာ္တုိ႕ခ်စ္တာ မန္ယူဗ်.. သူမဟုတ္ဘူး.. ႏုိင္ႏိုင္ရႈံးရႈံး မန္ယူ က မန္ယူပါပဲဗ်ာ..

     
  3. hero says:

    ko soeminhtke ကိုေၿပာတာကို 100% ေထာက္ခံပါတယ္..။
    ရိုနယ္ဒို မရွိလို႔ဖလားမရႏိုင္ဘူးဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲလက္မခံႏိုင္ပါဘူး..။ သူမေကာင္းဘူးမဟုတ္ဘူး ေကာင္းပါတယ္..။ ဒါေပမဲ့ သူ႔စိတ္ဓါတ္ကိုေတာ့ လံုး၀မၾကိဳက္ပါဘူး..။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ မန္ယူအသင္းကိုပဲၾကိဳက္တာ မန္ယူကိုပဲခ်စ္တာပါ...။ မန္ယူမွာကစားေနတဲ့ တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္းကို ၾကိဳက္တာ အားေပးတာမဟုတ္ပါဘူး..။ ေနာက္ဆံုးကုန္ကုန္ေၿပာရရင္ မန္ယူ first division ကိုေရာက္သြားရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မန္ယူကိုအားေပးေနဦးမွာပါ...။ :)
    ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ မန္ယူလိုဆြဲေဆာင္ႏိုင္ၿပီး မန္ယူလိုအားေပးရမဲ့ေနာက္ထပ္အသင္းတစ္သင္းဘယ္ေတာ့မွ ေပၚလာမွမဟုတ္ပါဘူး...။

     

Leave a Reply